De fem viktigste grunnene til å tegne boligkjøperforsikring

- Eierskifteforsikring er selgers forsikring. Boligkjøperforsikring er kjøpers motvekt. Selger har i de fleste tilfeller tilgang til profesjonell hjelp, da bør kjøper av bolig også ha det. Uten advokat på sin side vil man føle seg liten som kjøper mot selgers eierskifteforsikring.
- Boligkjøperforsikring gir trygghet hvis du skulle oppdage feil eller mangler ved boligen. Boligkjøper vil ha et sted å henvende seg hvis man lurer på noe vedrørende boligkjøpet.
- Boligkjøperforsikring er en liten kostnad i forbindelse med bolighandelen. Får du problemer er det dyrt å stå uten forsikring, og advokat er dyrt å leie på egen hånd.
- Du får tilgang til spesialiserte advokater og profesjonell hjelp når du trenger det. Da vil det være to profesjonelle parter som møtes, og boligkjøper har en advokat som tar hele saksgangen.
- Du unngår økonomisk risiko. Boligkjøperforsikring sparer deg for tid og penger dersom du oppdager noe. Ingen kostnader eller mye bruk av tid. Boligkjøperforsikringen dekker alt og har ingen egenandel. Det blir forutsigbarhet i forhold til økonomien ved en klagesak.

Borettslagsbolig og aksjeleiligheter Kr 4 100
Selveierleilighet og rekkehus Kr 7 100
Enebolig, tomannsbolig, fritidsbolig og tomt Kr 11 100

Priser
Boligkjøperforsikring PLUSS
Borettslagsbolig og aksjeleiligheter Kr 6 900
Selveierleilighet og rekkehus Kr 9 900
Enebolig, tomannsbolig, fritidsbolig og tomt Kr 13 900

Se vedlagt link for forsikringsvilkår

Boligmatch

Hva om vi hjelper deg å lete?

Registrer dine kriterier

Uforpliktende verdivurdering

Tenker du på å selge bolig?

Bestill verdivurdering
Verdivurdering